Benni Ulbrink

back in Denmark... life as usual

so far I still plan to blog in danish - if I ever blog. Requests for me to blog in english are welcome.

Dallas and the Cowboys!

ForsidePosted by Benni Ulbrink Monday, August 20 2007 00:25:18

Så kom jeg til Dallas og det var noget af en rejse. Jeg dummede mig for vildt da jeg skulle afsted fra Chicago. Jeg var overbevist om at jeg skulle flyve fra O'Hara, som jeg også landede i, men det viste sig at være Midway Airport.. flot. Og jeg fandt self først ud af det da jeg var i O'Hara og selvom jeg oftest tager afsted i god tid, var dette en undtagelse. Nå, men der var jo ik så meget at gøre, så jeg satte mig tilbage i toget og drog mod midway. Da jeg ankom der, var jeg dog heldig at ku få det næste fly kl. 21.25. Så langt, så godt, men mit held var helt til hundede denne dag. Det begyndte at regne og så meget at lufthavnen stod stille i over en time og vores fly fra ku ikke lande i Chicago, så vi ku komme på... skod. Det endte med at jeg først var i Dallas lufthavn kl. 01.30. Dvs. jeg ik ku hente min lejebil og Mads var til møde (med Finland), så jeg valgte at sove i lufthavnen istedet for at tage en taxi.

Jeg havde dog heldigvis lidt selvskab i lufthavnen og så kom jeg jo tidligt op torsdag morgen, hvilket vil sige jeg havde hele dagen til at leje turist. Som de fleste andre byer turede jeg downtown første dag og Dallas var egentlig ret fed. Jeg kørte ind til centrum og parkerede under turistkontoret - praktisk. Self var det slet ik billigt fandt jeg ud af senere, men sådan er det jo at være turist smiley Jeg vidste slet ik der var så mange fede bygninger i Dallas, så byen har mere end bare The Cowboys, hehe, og så er det skide varmt! små 40 grader hele tiden.
Næste dag kørte jeg blandt andet til Fort Worth for at se 2 super fede museer og FW Stockyards aka. et western sted. Om aftenen tog jeg med Mads og Evelyn til Evelyns forældre og sidste BBQ. Det var meget hyggeligt og hendes far er os Cowboysfan med seasontickets og det hele smiley Jeg burde self lige nævne at jeg har boet hos Mads og Evelyn de dage jeg har været her. De har en fin lejlighed lige nord for Dallas i en rigtig fed del af byen. Det er endda lidt urban agtigt med caféer og lignende nedenfor og sømmepøl i baghaven - nice.

so... WHAT ABOUT THEM COWBOYS!... yes, så blev det lørdag, hvor Denver Broncos gæstede Dallas Cowboys. Inden kampen tog Mads og jeg ind til et mall med en Dallas Cowboys butik, så jeg ku få købt noget gear! Jeg fik mig en jersey med DeMarcus Ware, en cap, en masse crap og et medlemsskab oven i hatten og brugte kun omkring $150 smiley
Det var kort sagt en rigtig fed oplevelse at se kampen og billetterne var slet ik så tossede, selvom man godt ku ha været tættere på banen - og så vandt vi 31-20, muahaha smiley

Vi ses i New Orleans!

• Comments(0)

Fill in only if you are not real

The following XHTML tags are allowed: <b>, <br/>, <em>, <i>, <strong>, <u>. CSS styles and Javascript are not permitted.