Benni Ulbrink

back in Denmark... life as usual

so far I still plan to blog in danish - if I ever blog. Requests for me to blog in english are welcome.

dagene går og går

ForsidePosted by Benni Ulbrink Sunday, April 01 2007 22:24:03

Den sidste uge er gået hurtigt synes jeg. Jeg flyttede jo sidste søndag og mandag var det op på arbejde igen. Det udendørs køkken jeg tegner på er vist blevet mit projekt og så assisterer jeg lidt Doug med 2 større en-familiehuse, så der er nok at se til. Det er sjældent vi går kl. 17 og i denne uge har jeg lige skullet købe en dyne, skægtrimmer (rart..) mv, så har først været hjemme efter kl. 20 hver dag. Så ugen er nærmest forsvundet, hehe.

Mit i ugen skrev de 2 danske piger jeg mødte i lufthavnen. De bor som nævnt ovre i Berkeley og ville til SF og se lidt af byen, så vi aftalte at mødes fredag aften, spise noget mad og kigge lidt nærmere på bylivet. Jeg fik anbefalet en vietnamesisk restaurent, Tu Lan, på 6th street @ Market. Rigtig lækker autentisk sted og med fair priser. Kan klart anbefales, hvis I kommer til byen smiley Derefter tog vi ud til Haight området til The Page, hvor jeg har været før. Her mødte Fredric os senere. Vi tog videre til Amber, hvor der er lidt mere gang i den. Amber ligger nede ved Market, men det er en go gåtur. Fredric kender den ene bartender der, så vi fik lige et par shots mere, hehe.
Togene kører lidt som herhjemme, så det der med at komme til Berkeley om natten er taxi.. så Vibeke og Marie lånte mit værelse og jeg snuppede sofaen. Lørdag morgen lavede vi brunch, som vi spiste på taget - vejret var fantastisk, høj sol og ingen vind, så vi pakkede sammen og trillede ned til Haight Street for at shoppe. Dvs. tøserne shoppede mest og jeg kiggede bare, hehe. Ku ellers godt bruge både sko, bælte, taske mv, men synes ik lige jeg så det det sku være og har jo masser af tid smiley Vi sluttede aftenen med at gå i biffen. Vi var alle lidt trætte efter dagen før, så det var alletiders. Vi så en snigpremiere på HOAX, nu film med Richard Gere. Der var ik så meget at vælge imellem, men den var nu os ok, dog lidt kedelig. Bedre til fjernsynet end biografen.

I morgen starter jeg vist på en model til et Sea Ranch House. Det er dejligt med de forskellige opgaver. Håber det bliver ved. Tirsdag rejser Vibeke tilbage til Danmark, mens Marie bliver en uge mere, så jeg håber at ku nå forbi Berkeley med privat guide smiley Jeg er dog stadig lidt i tvivl om jeg har fri torsdag/fredag i påsken eller om det kun er mandag der tæller som helligdag. Fredag holder vi vist noget fødselsdag her på taget. Blir nok meget sjovt, selvom jeg mangler jer som gæster, hehe.